torsdag 3 februari 2011

.:följ med på min väg:.


Dagarna går, tiden slår sina slag -tydligen så står tiden inte stilla. Följer varje liten minut med mina andetag. Årstider kommer och årstider går, mörker blir till ljus. Ljuset blir till värme.
Längtan sprätter i hela kroppen, fötterna vill vakna till tramp i dagvåt matta, somna till färgerna av en solnedgång.
Se livet jag lever!
Från botten av mitt hjärta, tack för alla som på olika sätt hört av sig. Har jag varit så saknad? Det har faktiskt aldrig varit min tanke att någon skulle läsa, att någon faktiskt var speciellt intresserad Men så gjorde du det, det glädjer mig. Det har har bara varit en blogg utan några som helst måsten, jag har uppdaterat när tid funnits.
Då undrar flera vad jag gjort eftersom jag inte haft tiden....
Jag har levt, spenderade sommaren med att fotografera och avsluta en bok som kommer ut i butiker nu i vår. Det var bröllopsfotograferingar varje helg...Foton som jag inte känner för att blogga, det är möten med människor som jag tagit till mig i själen och jobb som blivit så betydande för mig. Människor jag kommit att älska!


Förra sommaren spenderade jag även med att söka ett jobb, flera turer och intervjuer ledde till att heltidjobbet blev mitt, det är det absolut bästa arbeta man kan tänka sig... ja älskar varje minut där, jag bubblar av lycka att få fina arbetskamrater och ett galet kul arbete!


Så jag heltidsjobbar... tränar och vårdar hälsan och har helt plötsligt kommit i kläder jag inte kunnat ha på 4 år, 2 graviditeter tätt sätter fina små volanger på kroppen.
Nu är det tillbaka i min kropp och själ.
Jag njuter av min familj, vänner och jobb.
Det är bara ett kapitel med lycka och kärlek, jag samlar på positiv energi, väljer bara saker som ger gott med sig och minimerar negativa delar.
Tänk
Så mycket energi att jag på den lilla fritid jag har planerar för en bok och har börjat jobba med den...det är verkligen något som ligger mig varmt om hjärtat och kommer inspirera er alla!
Å med tanke om det projektet så kommer kanske denna sida att få en liten vändning.
Hoppas att du gillar att vända blad med mig!


Tack för att du är du, ger lite av dig själv och faktiskt tar dig tid att finnas. Se till att andas å sprida glädje
Kärlek
/Åsa
badankor@gmail.com