torsdag 19 augusti 2010

söker ett stjärnfall

Det vackraste just nu är dessa färgstarka Augustikvällar, -Titta, en helt magisk himmel ovanför våra hustak.

Jag sätter mig där, mitt på gräset.

-Reflekterar över doften av natten, reflekterar över livet och sommaren som kom och gick.
Att det faktiskt sker förändringar i bladens gröna färg. Snart är färgskådespelet här. Vad vackert det är...
Det finns så oändligt många saker att vara tacksam för, att vardagen är här och glädjen i att faktiskt leva här och nu, att man är frisk, lycklig och faktiskt ett bubblande energiknippe.

Jag önskar att en stjärna faller och en önskan slår in


Jag vet, det är naivt att tro på högsta vinst. -Men jag är sådan, tror mest positivt och är glad för den resa jag gjort. Att vad som än händer är det en resa till något, en erfarenhet rikare och det är sånt man ska samla på.
Men ibland vill man att ett stjärnfall ska bringa med sig sin önskan.
Jag har verkligen gjort allt i min makt för att fånga den, nu kan jag inte göra mer.
Är det så att det ser vilken tillgång det har framför sina fötter så är det så, då har både det och jag fångats!

Glömde -Hej vad snabbt det går med bredband

Kärlek till den som vill
/Åsa