tisdag 15 juni 2010

livets alla nyanser


Det är tider att flytta ut till torpet, plocka blommor på ängen, pyssla med världens roligaste projekt, dricka ett glas vin i solnedgången, brottas med myggor i dimman..

Jag vet att livet har nyanser, nyanser som innehåller palettens alla färger. Det har varit ett färgglatt år hittills, så mycket tunga saker men även positiva.
Det är det viktigaste
Just nu skapar jag konst, stannar upp och målar en tavla. Behöver få andas, glad att jag känner mig själv, vet vad jag behöver.
Tänkt att man fått tillgång till sitt facit!

Fortsätter fånga dagar med kameran, klippa i papper, sy i tyger och planterar i trädgården..
Jag fyller livet med kärlek, glädje och sommar.

Å tänkt, jag kommer fylla bloggen med skapande alster.
Vänta några timmar ska ni få se:)

Kärlek från mig